zondag 12 oktober 2014

Het einde (en daar voorbij)

Nee, dit is geen aankondiging van een zoveelste stoppartij. Waarom doen mensen dat? Als je wilt stoppen doe dat dan gewoon. Kondig het niet aan en laat geen lullige raadselachtige briefjes achter.
Niet zo lang geleden zag uw geliefde stukjesschrijver gebeuren dat het allemaal zonder kan.
En heeft u er iets aan gemist? Geen zier! Ik ga gewoon door met dit (slecht) opgekalfaterde  blogding dat in andere tijden triomfen vierde. De vorm (bloggen) is voorbij zegt men maar dat maken we zelf wel uit. Ik heb onlangs wat berekeningen gemaakt en u zit goed bij mij en ik klaag niet met u dus zeuren we beide niet. Wie zijn we eigenlijk? Dat is niet belangrijk. U bent daar en ik hier. Dat is de orde der dingen. Voor zover.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten