vrijdag 8 februari 2013

Zender

Hij stond opgeslagen in een garage en was voor mij bedoeld. Een joekel van een zend/ontvang installatie. Was 2 meter lang en niet te tillen. Naar het scheen kwam hij uit en tank of iets dergelijks. Ooit hebben we geprobeerd hem aan de praat te krijgen maar dat werd een mislukking. Gelukkig werd er een liefhebber gevonden die hem gratis wilde meenemen toen de garage schoon opgeleverd moest worden.
Ik heb internet afgestruind naar een plaatje en meer informatie van en over het onding maar ik heb niets kunnen vinden. Ook niet op de site http://wftw.nl/b-one-default.html die ik tegenkwam op de blog a la recherche du Tintin. Daar (op de blog dus) kwam ik het plaatje tegen van de voorlopers van Suske en Wiske. Het plaatje bracht deze week € 33.000,- op tijdens een Vandersteen veiling.


Ik ben een verwoed lezer geweest van Suske en Wiske. De verzameling heb ik aan een jong familielid  gegeven. Hij moest er nog mee opgroeien. Daar kan geen Tankzender tegenop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten